vrijdag 10 april 2015

Wie ben ik? ...lees het!

Dit is mijn eerste echte blog. Ik had even de tijd nodig om ermee te beginnen, maar hier is dan eindelijk mij eerste stukje! Ik ben nog maar een amateur met schrijven, dus alvast sorry voor de onsamenhangende teksten die ik de komende weken zal plaatsen. Maar door veel te oefenen gaat het vast steeds beter.

Ik zit thuis aan mijn bureau mijn blog te schrijven en ondertussen jaloers naar mijn kleine buurkindjes te kijken, die buiten spelletjes aan het spelen zijn. Het is "de eerste echte warme dag" van het jaar, zo verkondigde de weersvoorspeller op tv het vanochtend. Natuurlijk zit ik op deze "bijzondere" dag tot drie uur op school, daarna aan mijn huiswerk enz. Maar ik ga jullie niet vervelen met verhalen over wat ik op dit moment achter de computer meemaak.
Ik ben dit blog begonnen voor een Nederlands project op school om beter te leren hoe je grote teksten moet verwoorden en opbouwen. Het lastigste vond ik nog wel om een goede openingszin te vinden waarmee ik jou als lezer niet gelijk dit blog weg zou laten klikken. Verder staan alle zinnen naar mijn idee op de verkeerde plek, maar omdat ik weet dat ik alles de hele tijd weer terug verplaats, laat ik het maar zo staan.

Ik heb inspiratie te over voor de volgende stukjes die ik nog ga schrijven, daar hoef ik geen probleem meer van te maken. Ik ga op dit blog schrijven over mezelf en wat me bezig houdt, ik heb dus geen specifiek onderwerp.

over mij

Even ter informatie over mij, ik ben Iemke en ik ben 14 jaar oud. Ik houd ervan om met warm weer op stap te gaan met familie of vrienden en om te tennissen. Waar ik vooral mijn vrije tijd aan besteed en wat ik echt het leukst vind om te doen is lekker creabea bezig zijn. Dit doe ik al van jongs af aan, mijn ouders vertelde wel eens dat ze vol bewondering zaten te kijken toen ik op jonge leeftijd al met een grote schaar aan het knippen was zonder dat ik me bezeerde. Knutselen doe ik het liefst thuis op mijn kamer, met als gevolg natuurlijk dat mensen gek worden van de rommel.
Ik woon samen met mijn ouders, ook heb ik een oudere broer van 19 die sinds een paar weken op zichzelf is gaan wonen. Het is ondertussen wel erg saai thuis maar ik heb mij tot nu toe wel vermaakt.



PS: Als je het leuk vond om dit te lezen of heb je tips, schrijf een reactie voor me!


1 opmerking: