vrijdag 17 april 2015

29 facts about me!

1.   Mijn hele naam is Iemke Ronja ten Donkelaar.
2.   Ik ben vernoemd naar Ronja de roversdochter, dat is een boek over een meisje dat in de middeleeuwen leefde met haar familie. Ze woonden in een burcht en toen een deel van die burcht werd ingenomen door de vijand van haar vader werd zij beste vrienden met de zoon van de vijand, samen beleefde zij veel avonturen.
3.   Ik ben geboren op 2 februari 2001, 02-02-2001.
4.   Ik heb twee konijnen we noemen ze blue eye en streepje, maar streepje heet eigenlijk stripe (op zijn Engels).
5.   Ik speel viool. Ik vind dit erg leuk om te doen. Ik speel in een ensemble (soort bandje), dit vind ik erg leuk omdat de kinderen waarmee ik speel allemaal vrienden van mij zijn. Ook vind ik samenspelen leuk.
6.   Ik woon samen met mijn ouders.
7.   Mijn broer is net uit huis.
8.   Ik fiets op een Cortina fiets.
9.   Ik woon 5 minuten fietsen van school.
10. Ik zit op 2 gymnasium.
11. Ik kan niet tegen rommel, vroeger ruimde ik elke dag mijn kamer op. Nu heb ik daar geen tijd meer voor. Ik denk dat ik altijd gewoon een reden nodig heb om in mijn spullen te rommelen. Meestal ben ik het grootste deel van de tijd aan het spelen met de spullen die ik al een jaar kwijt was.
12. Ik ben een echte perfectionist. Als ik een project met iemand doe wil ik altijd alles zelf doen, vooral de opmaak. Ik kan er niet tegen als het niet gaat zoals ik wil, maar gelukkig kan ik me er goed overheen zetten.
13. Ik ben erg creatief, als ik ook maar even de tijd heb ga ik iets in elkaar knutselen.
14. Ik houd van shoppen
15. Tv kijken vind ik leuk.
16. Ik bezorg kranten en folders in mijn wijk.
17. Tijdens de instructie uren op school zit ik altijd kleine tekeningetjes te maken.
18. Ik houd niet van oorlog en pesten.
19. Ik haat irritante geluidjes die de jongens uit mijn klas maken.
20. Ik vind veel boeken leuk: bijvoorbeeld de series Harry Potter, de grijze jager, broederband en the maze runner(+de andere delen).
21. Ik zit op tennis. De club is erg leuk en er wordt vier keer per jaar een toernooi georganiseerd, zodat tegen andere tennissers kan spelen van de club.
22. Ik ga op boogschieten, er was eerder nog geen plek maar ik hoop dat ik snel aan de beurt ben!
23. Ik heb veel vrienden ontmoet op vakantie in Duitsland, hiermee heb ik nog steeds contact.
24. Mijn lievelings liedje is Uptown funk van Mark Ronson en Bruno Mars.
25. Ik woon in een rijtjeshuis.
26. Ik houd van waveboarden met vrienden en vriendinnen uit mijn straat.
27. Mijn beste vriendinnen zijn Adore, Yrsa en Jade hun blogs heten: www.adorestips.blogspot.com, www.yrsaroest.blogspot.com & www.watzijnleukeboeken.blogspot.com
28. Ik vind het leuk om mijn nagels te lakken. Ik doe het alleen niet zo vaak, want het stinkt en als ik het doe kan ik alleen mijn linker hand lakken. Als ik mijn rechter hand probeer te lakken gaat het altijd mis.
29. Later wil ik graag iets creatiefs met film gaan doen. Ik weet dat het gek klinkt, maar ik bedoel iets met decor.

1 opmerking: