maandag 22 juni 2015

Druk druk druk!


De laatste weken van het schooljaar zijn aangebroken, het is bijna zomervakantie! Ik ben er wel aan toe. Allen nog de laatste opdrachten nog inleveren en de eindtesten maken. Ik heb bijna geen vrije tijd meer.

Het vervelende is wel dat de leraren alles naar het einde van het jaar doorschuiven, en dan zeggen ze dat wij zo goed zijn in uitstellen! Dat is voor ons toch niet te doen… Op het moment heb ik nog zes testen om te maken en zes opdrachten om in te leveren, vervelen? Zeker niet!

Ik heb de laatste tijd ook niet meer op mijn blog geschreven maar dat komt wel weer in de vakantie. Dit is gewoon een tekst om te laten zien dat ik mijn blog nog niet vergeten ben. Ik hoop wel dat er mensen zijn die het gaan lezen anders doe ik het voor niets…

Ik ga jullie niet vervelen met mijn testen, opdrachten en irritante leraren. Ik vertel wel wat over mijn vakantie. Ik ga met een vriendin uit mijn parallel klas op zeilkamp in zeeland, ik heb er erg zin in want ik heb nog nooit gezeild. Ik hoop dat we ook lekker gaan zwemmen, spelletjes gaan doen en vooral dat we een leuke tijd hebben!

Na die hele week op de boot ga ik met mijn ouders en mijn broer naar Brittanniƫ op vakantie, het wordt vast lekker weer. Vorig jaar ging mijn broer niet meer mee op vakantie en ik ben blij dat hij dit jaar wel weer mee gaat, het was wel erg stil zonder onze kleine ruzies en onderlinge grapjes.

Ik moet gaan maar ik zal snel weer van me laten horen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten